Garantie per merk

ACER MONITORS EN PORTABLES
Garantie: 3 jaar
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: ACER rechtstreeks contacteren op het nummer +32 78 15 00 23

AOPEN
Garantie: 1 jaar carry-in
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

ASUS
Garantie: 2 jaar carry-in
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

AMD
Garantie: 3 jaar carry-in (GEEN GARANTIE VOOR NON-BOXED PROCESSOREN)
DOA-omruil: niet mogelijk (enkel rechtstreeks bij AMD)
Procedure: boxed processoren kunnen rechtstreeks bij AMD worden omgeruild. Telefoonnummer RMA-dienst: +44 127 6803187

BENQ
Garantie: 2 jaar carry-in
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

CANON
Garantie: 1 jaar carry-in
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

CREATIVE
Garantie: 2 jaar carry-in
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: Indien minder dan 30 dagen na aankoop: product wordt vervangen via PCMan. De periode van 30 dagen geldt mogelijk niet voor alle gevallen.

GUILLEMOT / HERCULES
Garantie: 1 jaar carry-in
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: rechtstreeks contact opnemen met Guillemot: +32 2 732 55 77

HP SCANNERS EN PRINTERS
Garantie: 1 jaar on-site
DOA-omruil: 30 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina) Voor garantie on-site contact opnemen met HP: +32 70 300 005

HYUNDAI MONITORS
Garantie: 3 jaar on-site
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: rechtstreeks contact opnemen met Hyundai: 00800 498 63 247 en dit formulier invullen en terugmailen of -faxen: Hyundai monitor omruil

INTEL
Garantie: 3 jaar carry-in (enkel op BOXED processors en moederborden)
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

LOGITECH
Garantie: de meeste producten hebben 2 jaar garantie, maar Logitech gaat haast nooit stuk
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: rechtstreeks contact opnemen met Logitech: +32 2 626 89 60

MICROSOFT
Garantie: 1 jaar carry-in
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

PHILIPS MONITOREN
Garantie: 3 jaar on-site (swap)
DOA-omruil: niet mogelijk
Neem contact op met +32 2 275 07 01

PHILIPS MULTIMEDIA
Garantie: 1 jaar on-site
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

SAPPHIRE
Garantie: 1 jaar carry-in, geen garantie op de koeler
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

SEAGATE
Garantie: 1 jaar carry-in
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

SONY OPTICALS
Garantie: 1 jaar on-site
DOA-omruil: niet mogelijk
Procedure: Bellen naar 02 717 32 20 of surfen naar: www.sonydvd-link.com

TomTomGo
telefoon nederlands: 078250156 Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 19.30 CET
(elke eerste dinsdag van de maand van 10.00 tot 19.30 CET)
telefoon Frans: 078250157 du lundi au vendredi de 10h00 à 19h30 CET

TYBOTECH
Garantie: 1 jaar carry-in
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

WESTERN DIGITAL
Garantie: 1 jaar carry-in
DOA-omruil: 7 dagen na factuurdatum
Procedure: RMA-formulier op de site invullen (onderaan deze pagina)

Algemene garantievoorwaarden

Bepaalde door de verkoper geleverde goederen dragen een garantie van 1,2,3, 4, dan wel 5 jaar, zoals vermeldt in de info van het product. Goederen met een aankoopprijs beneden 25 EUR zullen enkel worden omgeruild indien het defect wordt vastgesteld binnen een tijdspanne van twee weken na de aankoop.

Alle defecte goederen zullen zo vlug mogelijk omgewisseld worden, en indien in stock zullen wij deze onmiddelijk omruilen. Indien een binnengeleverd artikel niet defect is zullen wij genoodzaakt werkuren aanrekenen.

De transportkosten vallen altijd ten laste van de klant.

De garantie vervalt indien de bij de levering meegedeelde onderhoudsvoorschriften niet werden nageleefd, indien het geleverde verkeerdelijk werd gebruikt of indien de koper zonder uitdrukkelijke toestemming van PCman veranderingen liet uitvoeren.
Doorverkochte goederen genieten enkel nog van de fabrieksgarantie en worden niet meer omgeruild door PCman.
PCman verleent slechts een garantie die strikt beantwoordt aan de voorwaarden en garantielimieten die door de fabrikant of zijn leverancier zijn vastgelegd.

Alleen computersystemen geassambleerd door PCman vallen onder garantie van 2 jaar bring -in..

Voor het testen van defecte producten, wordt €60 per uur in rekening gebracht (incl. BTW). Voor producten die niet defect blijken te zijn, wordt een administratiekost van €25 (incl. BTW) aangerekend.

Bij afgifte van defecte goederen aanvaardt de klant de algemene verkoopsvoorwaarden van PCman.

Indien de onderdelen een on-site garantie genieten, dan zorgt de fabrikant voor de garantie bij u thuis. U hoeft dan enkel het telefoonnummer te bellen die bij de garantievoorwaarden van het product zitten.


Inhoud Winkelwagen
0 voorwerpen
Fabrikanten